Ena stunden svär jag och sen jublar jag. Men jubla verkar jag aldrig få göra länge.
Än har jag huvudet bakom tv-n (telefonuttaget sitter där vetni) och meckar med sladdarna och än ligger jag på knä under skrivbordet och meckar med andra sladdar.
Ibland surfar jag några sidor och sen surfar jag inte alls och då blir jag så jävla arg att jag ringer och lyssnar på en röst som berättar för mig hur många som är före mig i kön.
Men jag har inte skrikit åt någon alls. Maken har varit förnuftig och hållit sig undan och flickebarnet på Telia var så himla trevlig och kompetent att jag är helt övertygad om att det här inte är hennes fel utan bara Telias. Eller möjligtvis någon apparat-jävels. Mitt fel kan det då inte vara så många knappar som jag har tryckt på, datorer som jag startat om och sladdar som jag har dragit ut och stoppat in igen.
Nu ska ni få se att när jag trycker på ‘Publish’ för att informera er om allt det här då kommer internet att vara ute på vift igen också får ni aldrig läsa den här viktiga informationen.
Hej Victoria!
Mitt namn är Linda Wendt och jobbar på Telia med bland annat sociala medier (facebook, twitter och boggar). När jag idag sökte efter bloggar som skriver om oss så hittade jag din fina blogg. Vårt mål är att våra kunder ska vara nöjda med oss och har man problem med sina tjänster så ska vi göra vårt bästa för att felsöka och åtgärda det som krånglar.
Om ditt bredband fortfarande krånglar och du har möjlighet att komma åt internet på annat sätt så vill jag tipsa om vår chatt som du når via sidan http://www.telia.se/privat/kontakt/chat
Det går också bra att ta kontakt med supporten via e-post om internet krånglar via sidan http://www.telia.se/privat/kontakt/e-post
Vi finns även på Facebook där du kan skriva till oss, https://sv-se.facebook.com/telia
Jag önskar dig en fortsatt trevlig tisdag och hoppas att dina tjänster snarast fungerar som de ska göra igen. //Linda
Den där trevliga tjejen som jag pratade med igår har lovat att ringa igen ikväll för att kolla om vi fortfarande har problem, och det tycker jag är en himla bra service att ni besparar mig att sitta i telefonkö och reta upp mig för att saker inte funkar som det ska.